Alla inlägg den 2 januari 2011

Av hej hej - 2 januari 2011 20:07

idag var jag med min kompis bredvid mig på första fotot!!

vi två har it hunni skriva något så jag gör det nu...

ikväll är klockan 20.00 min kompis gick hem ungifär 16.10 för att äta middag...


jag åt själv då hon gick hem, jag åt en pizza zlise från igår...


Idag har vi tagit foton och så har vi skrattat ihjäl oss åt

en bild hemma hos mig!!fniss fniss!!


                                           i förrgår var det "NYÅRSAFTON"

                              jippiiiiiii vi såg på "ring klocka ring" på TV, tråkigt!!

                                    men sen så skålade vi med shampissss..Mm

                                                  


                                                  


så det var göttt..

                                                 
                                                 mina  små kusiner har

                                                  


                                                  


  sovit över hos oss

                                              

                                                i "fyra" nätter en som är

                                                  


                                                  


      2 och 1halft,

                                             


                                                  
   och andra 5 och 1halft.


Mina kusiner bor i Stockholm så vi träffas sällan, men i en helg ska jag åka plan

till dom...


jag och min kompis gillar träning, kompisar, kläder, smink, LIVET, familjen och bloggen, mm...


i morron ska min kompis vara med L*****.


så jag ska hitta på något annat ...


just nu så tråkar jag framför datorn.. hehe då har jag nåt att göra i morron;-)


haaaaarsprey är ett viktigt ämne i denna blogg.. och såklart smink också.

den 11 Januari börjar skolan och ungifär den 23 Januari åker jag till Itailjenska Alperna.

Mitt största intresse är att resa, jag har rest 1-18 gånger och älskar det och det kommer bli ännu fler ;-) <33


så dt kommer bli kul... nu ska jag gå Mushi Mushi<33


/Blondinen<33puss<33

Presentation


hejhej glada chej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards