Alla inlägg den 7 januari 2011

Av hej hej - 7 januari 2011 17:30

tjaa tjaa bloggen dom här två dagarna så har jag it hunni skriva nå därför att min pappa har haft kalas och sen har jag varit med Zebra!som kallad.

idag är jag också med "Zebra", jag ska sova över hos henne för det blev it av med mig och F********;p.

men nu ska Zebra ducha och sen min tur, och hennes bror och hennes mamma så alla en efter en...

men men jag sitter och tuggar tugg.

hehe!! jag, Zebra, bror, hennes mamma har åkt längd skidor i sävast i 30 min...

  hehe!! jag är jette seriös nu, "HOST" frös it för har bara varit 8-10 minus!;p

om tre dar börjar skolan till  hehe..

men man får träffa kompisar hehe!! t.e.x I*********, F*********, P**********, A***********, L*********, E***********, M************, A***********.♥♥♥♥♥♥♥♥.

hehe. men nu ska jag ducha så bye!!!


pusspuss/ blondin'is♥♥

Av hej hej - 7 januari 2011 10:46

"blondis" har it skrivit på ett tag som ni märker, men det beror jhu på att hon är hoss F******!!

själv har jag som sagt it hunnit göra så mkt, men har hunnit tvätta håret, och typ fixat dagens kläder!! (Y'

förra inlägget var it så långt men detta kommer nog bli ännu kortare!! menmen vad gör man!! och jag antar att "blondisen" kommer blogga på för fullt!! (oxå..)men kom ihåg att lyssna på bra musik och att läsa bra mkt böker, och att träna ofc!!


see yha <3<3


Presentation


hejhej glada chej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards