Alla inlägg den 20 januari 2011

Av hej hej - 20 januari 2011 20:55

tjaa tjaa!! ömm jag och hej'is har it hunni skriva nå för att jag har varit upptagen med träningar, läxor, prov m.m

imorron ska jag till skolan och då ska vi äta tacko buffe!! MUMS!! men sen efter skolan ska jag hem och göra mer läxor SEN ska jag och min familj åka på flyg till Stockholm efter det ska vi med en buss resa till ett hotell sover över där en natt sen tillbaka till arlanda så ska vi åka till Italien... det är den Italjenska Alperna vi ska till!! et kommer bli super roligt.Då har jag varit utomlands 19 gånger!!

Jag har varit i Alperna förut men då var jag i Badgarstine och Valdiesär.

Idag har jag varit på skolan sen åkte jag buss hem efter det gjorde jag matte läxa sen fixade jag fransk maneykyr!!.


ÅÅÅ det kommer bli så roligt att åka utomlands IGEN!! kolla mitt rekord är att ha åkt utomlands 6 gånger på ETT HALFT ÅR ganska häftigt.

och när jag blir kanske 14 eller 15 år ska vi åka jorden runt resa också roligt;p


Pappa och brorsan ser på handboll boringe!!

menmen nu ska jag gå BYE!!


♥PUSS♥PUSS♥Blondinen♥

Presentation


hejhej glada chej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards