Alla inlägg den 5 januari 2011

Av hej hej - 5 januari 2011 17:34

 hahaha, okejj!! det-här-är-Hejj`is!! jag måste bara säga att min kompis "blondisen" har gjort 4inlägg IDAG!! jag tycker att hon är värd en stor applåd!!! haha jag är it lika duktig... men jag har ju mina orsaker; 

1: jag kan ju it sitta vid datorn hela dan!

2: just idayy har jag jobbat hoss mammi i lulää!!

3: jag vill it sitta vid datorn hela dagen!!

där har ni mina orsaker till att jag it gör så många inlägg per dag, men det blir jhu typ ca 1 till 2. men ibland 0,00!! :/

OKEJJ nu ska jag skriva ett långt inlägg....ehh...!!! jhaa min dag kanske??! okejj, dagen började med att mammi väkte mig kl 9.00 för att hon började jobbet 11.00 (Y' och slutade 15.00 under de dära fyra timmarna räknade jag typ (ehh..), alltså typ varor!! jag skulle räkna hur många av den sårtens varor det var och efter ett tag när jag var klar (det tar olika tider till olika, eftersom på en lista det kanske it är lika mkt!) skrev jag in dem i dator. men självklart gick jag på stan (apoteket shopping) men messt på Bikbok åå Gina Tricot. jag köpte en kläning ( shiit sööt! visar sen!!) på Bikbok och med suppper priset på 1/2 av 1/2!! kläningen är typ ganska bort, vit med blommer på och en ganska stor (ganska platt oxå!) roset!! som sagt visar den på bloggen sen!! (Y'

har förmodligen redan tröttnat ut er så ska nog gå nue och... kanske va med brosan!!?

 

PS: bion jag prata de om ska vi se imorgon ( torsdag ) är "the thorist" med Jhonny Deep och Angelina Joline!!


Puss! hejj´is ♥

Av hej hej - 5 januari 2011 12:31

heej!! är med E*********** nu och vi sitter vid dator!E typ ba orka göra innlägg, C typ ba jo orka göra innlägg,E ba ojjj va seriöst de häär beläv,C jovisst varför inte? E därför typ, ba och ojjj känns normalt, C självklart!! E fast näää!! C okej serri nu, E kommer nog int gå så brauu, C oååååuu!!! E okk, fattar va du menAR, C kossa? E kamel!! C heheheheh röööligt!! E  titta C de ser ut som duu!! C fast nee! E rasist? C okej  hejjdåå!!!

 

 

pusspuss /blondis och zebra!!!!♥♥♥

Av hej hej - 5 januari 2011 11:22

tjaa! som ni känner tilla alla som läst min och hei ´ is blogg så brukar vi vara med varandra ibland! så denna bild kommer från hennes tapet!! ;p

  

detta är hennes taper med ord i fast fler roser!!! ;p

  

så här ser hennes tapet ut!!! ;p


hihi lite bilder på hennes tapet!!!!


pusspuss /blondinen!♥♥♥

Av hej hej - 5 januari 2011 10:29

tjaa tjaa allihopa!! min kompis hej ' is har inte bloggat på ett tag så nu får ni klara er med mig!! ;p

hehe!! nu är jag på familje datorn men senare då jag är på min egen dator ska jag lägga upp bilder på bloggen.

Jag lyssnar på bubben i lådan på youtube. ;p typ nöter!!



okej jag har tråkigt nu så om ni kommer på något ni vet jag göra så kan kommentera om ni vill!! som jag blir tacksam över. ;p .


B**** är min bror och han sover över hos hans kompis J****** .

jippiu jag har fått en river school jacka ;p

super snygg<33


hehe jag typ bara skriver något för att göra nåt!!!!.


puss puss<33 blondis<33

Av hej hej - 5 januari 2011 09:37

tjaa tjaa bloggen idag har jag om min familj puntat ut julgranen. Det barrar super mkt, jag ska vara med min kompis e****** och jag ska kanske sova över hos henne!!

Så idag är jag inte med hej´is som kallad för!!

ni kanske har märkt att jag kallas blondis. Just nu sitter jag i pyjamas och jeans tajts!!

öömm jag ska snart gå och borsta tänderna och klä på mig mina kläder jag ska ha idag!!

Kläder: jag ska nog ha mina jeans tajts och en tröj/tunica.


okej men detta innlägg blev int heller så långt 


puss puss blondis

Presentation


hejhej glada chej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards