Alla inlägg den 4 januari 2011

Av hej hej - 4 januari 2011 17:03

haha okejj, vad skaa man skriva då?? jaha!! köttbullar!!! hhahaha jätte good!! alltså jag tycker due behöver ta ett brek!! NOW!! n u  b l e v  j a g   s t r e s s a d,

= slow motien,,, "HOST"

nu blir detta ett Oseriöct inlägg!! så nu-tycker-jag-att-vi-borde-sluta-slamsa-och -börja-brek!!!

nu rablar vi upp ord/meningar som vi tänker på!!


utomhus? gött det blir med mat!! Göran???? Luleå??! köttbulle!!! håller du i dig?

fel. jörgen. internationellt?? rätt! zoo!! kolmorden!!? haahaaaaahaaaa. fördömdasevigastoralivismutsen. varelse? delvis?? fifti/fifti!!! Åhléns.

gräsmatta? delvis. bättre!! daddadaadaddadadddaddada!!? cykel.

LOL?? daggmask??? Cell?? mumintrollet??? baggis!! delvis.

Änglagård!!? NEJ!! envis du jävul!! teejpppppppppppp. oorsak? glasspinnen? ahaa!!


vad tyckte ni om den!!?? fråga om ni it fattar 0,00!!


pusspuss blondis o hej´is!

Av hej hej - 4 januari 2011 10:46

Mushi Mushi!!

 

jhaa min kompis som kallar sig för "Blondinen" har varit väldigt duktig med att göra inlägg! så nu får jag ta igen lite medans hon är åå tränar!! jaha, för er som it fattar så är det här typ... eh... någon blandning!! typ? lr? haha vi går vidare!! (Y'

nu ska jag göra lite reklam för en blogg som jag hoppas att ni kollar på!! www.orsahkpool.bloggplatsen.se !! ganska oseriöc men värd att titta på!! följ min och min kompis roliga samtal på bloggen och kolla in våran interjuv med Hugo!! följ/komentera!! snälla...!! och följ såklart andra bloggar från "blondinen"!

ni vet att "Blondinen" spelar basket, men ni vet it vad jag tränar... jag går i streetdance och jag har dansat sen jag var tre år, jag har dansat barn-dans, ballet, jazz, funk och street!! (Y' så börja dansa, för det är kul att röra på kroppen och lyssna till bra musik, man har så kul att man it märker att man tränar. vilket för mig känns ganska bra!!

jag kommer nog göra fler inlägg idag, eftersom "Blondinen" först kommer hem vid 15-16!! :(

 

Puss!!

Av hej hej - 4 januari 2011 10:29

hej! idag ska jag på basket träning! den börjar kl 12.00-14.00 efter det ska jag på stan med min mamma. detta innlägg blir inte så långt för min bror ska ha datorn så det blir bara några meningar...


pusspuss/blondinen<33

Presentation


hejhej glada chej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards