Alla inlägg den 3 januari 2011

Av hej hej - 3 januari 2011 16:17

tjaa tjaa bloggen!!! idag var jag i kåbdalis och åkte skidor! röligt röligt!

jag och min pappa åt galach soppa mycket gott!


lite kallt om tårna men jag kladade mig!!

imorron ska jag på basket träning!!!

nog om det!!!.......


Jag läser en bok som heter Tillsammans både ett och två sen ska jag köpa tillsammans tre!!! Tillsammans handlar om en Therese, Alexander och Jakob!!!,

Jakobs mamma heter Coco och hon äger en matkursen i hennes kök,

Therese, Alexander och Jakob är med i kursen.

Alexander har en pappa som är alkis som slår hans mamma och han själv!

Therese bor påen liten båt med hennes pappa,Theresas pappa och mamma hade skilt sig när hon var 5år. Hennes pappa jobbar på grönalund, hennes mamma hade flyttat någonstans så hon vet inte vad hon jobbade med!

Jakob hade en helt vanlig familg som bor i en villa utanför stan! efter några veckor hade det varit innbrott hos Jakob där matkursen var!

Hela huset var förstört så matkursen var tvungen att stängas ett bra tag!

Efter det hade inte Jacob någonstans att bo så han fick bo på båten med therese!.

En dag då Alexander kom hem från skolan var hans pappa hemma...

Alexander blev orolig! han steg in genom dörren och sprang upp till sitt rum...

han hörde hur hans pappa började traska upp för trappan och sa " varför är du så tyst när du kommer hem? " Alexander svara " skit unge och gan Alexander en örfil. Hans pappa ner.

Alexander hade en trappa utanför hans fönster... han klättrade ner...

han började springaa till lilla båten där Therese bor.

Han knackade påbåt dörren, Therese pappa öppnade.... ni får reda på mer om ni köper böckerna dom är super spännande...



nu är klockan 17.06 och jag har just ätit! vi åt lax med potatis!!! Mmmms!!!

jag ska kolla på när min bror tränar friidrott sen kl 18.00 sen ska jag basta!!!

okej där fick ni reda på lite till!!! ;-)


puss puss/ blondinen<33

Presentation


hejhej glada chej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards