Alla inlägg den 6 januari 2011

Av hej hej - 6 januari 2011 13:29

tjhoo då är man inne´ på bloggen igen menmen är it jhu mää "blondisen" som hon kallar sig menmen jag är mhää Peace and love! så nu ska vi skriva lite;

tjatja radom heere men iaf eftersom jag är ganska känd bland andra så ser jag en massa..................................muffins!! haha jooww Rand0mm sheett nr1, hoo els? haha ni måste jhuu gilla våran kombination mellan random/fjortis/English and devil!! Amme jag hitta västa bra bloggen, du måste bah see den de heter iaf orsahkpool.bloggplatse.se (amme va annars coolt namn skulle den få??). bäst bloggen amen!! nu ska jag/vi berätta om en rolig sak, att imorgon är det lördag och lördag betyder = godis men vad gör man om man har godiflöfte?? joo man köper nötter!!<3<3


så där fick ni lite random sheet, glada?? hoppas det!!


see yha!! <3<3 

Av hej hej - 6 januari 2011 12:50

tjaa tjaa bloggen idag vaknade jag halv 1 på dan!! lite sent men det var för att pappa fyllde år och så hade vi gäster här hemma så det blev lite sent!!.

Pappa hade ordnat en liten lek som alla skulle vara med på och det var norsk carioke!! roligt roligt!!

men idag ska jag vara med F*********** hemma hos henne!!

jag ska sova hos hon. på tal om att såva hos E************** så kunde jag it de för honn var för  trött!!

hehe jag och F*********** ska ta (EGO PIX) framför spegeln!! ;p

ska lägga upp lite bilder då tror ja!!! detta innlägg blev it heller så långt men det räcker!!!


pusspuss/ blondis♥♥♥  

Presentation


hejhej glada chej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards