Alla inlägg den 8 januari 2011

Av hej hej - 8 januari 2011 18:05

en fråga till "blondisen": är "Zabran" E************* i min klass?? jag tror det, visst ää det det!! lr??

haha okej ska it skriva så mkt idag menmen vad ghör man då!!..?? haha märkte att det var en fråga (IQ.com)!! haha så smart man ää!! har it jhu gjort så mkt idayy så är jhu lite flummig i skallen!! typ..??!! haha men vad ska man säga då?? vill ni att jag typ ska skriva så här då (normalt);

hejhej alla sööta!! idag har jag varit med Peace and Love (t.ex.!!) och vi hade roligt. vi gick ut med hundarna (it för jag har några lr hon men änndå!!) och lekte i snön! de var jätte sööta!! Love them!! sen så gick vi in och var inné på facebook och hade kuligt, men ändå it så jätte roligt. *fniss*

hhaaahaa det där känndes konstigt!! okej nu känns det ganska konstigt... haha jag skrev jhu typ nyss samma sak!! hahahahahahahahaha!! okejj... nu ska jag nog gå..!!


see yha!!♥

Presentation


hejhej glada chej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards